yang lepas jangan dilepaskan

Wednesday, September 12, 2012

Perubahan drastik !

Asalamualaikum .. .

  salam persahabatan kepada semua sahabat blogger sekalian alam maya . memang dah lama sangat aku tak main blog dan sekarang aku nak bejinak jinak balik dan mulakan sesuatu yang baru . sebab aku dah rancang ape yang aku akan buat selepas exam SPM ini . peace yo ! 



  eh kejap kejapp . wahh gile manyak berubah dah sekarang dengan blog @@! (muke tekejut) . aku ingat kan fesbuk tuwiter youtube je pandai main ubah2 . blog pon pandai ! yeah yeah tepukan gemuruh untuk blogspot.com (standing ovation) wuhuuuuu .. - -'

  okay jadi ini bermakna starting of U-turn aku balik . dan nasib aku nak berblog balik bergantung kepade readers aku . siape ? korang lahh!! kenape ? kenape ? uh kenape ekk ? 


(DAMN YOU RAWTRAWT)

 ye lah blog kalau tak ada readers memang tak maju lah kan . dengan ini sokong lah produk baru rawt rawt ini . haha entah ape ape ..



 So , ini je untuk setakat ini . just nak tengok banyak mane respon . blog pon agak berterabor lagi . yang mane masih ingat aku , sudi2 lah bagi respon dan sokongan okay ! 

www.tips-fb.com

2 comments:

Unknown said...

Nape sebelum niy blog design lain ey...???...(~____^)..

Khairul Nizam Suhaimin said...

mcm lame sangt x update hihi