yang lepas jangan dilepaskan

Thursday, September 13, 2012

Rasmi : Malaysia bukan negara Islam lagi

Asalamualaikum .


 salam jumaat para muslim muslimin sekalian alam .

dah tengok gambar kat atas tu ? okey aku nak cerita lanjut sikit ..


SHAH ALAM - Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) mengambil tindakan 'drastik' membatalkan tempahan auditorium dua hari sebelum Konvensyen Fiqh Politik Islam Semasa berlangsung, menyebabkan pihak penganjurnya berhadapan dengan dilema mencari lokasi baru.
Sumber urus setia konvensyen memberitahu Sinar Harian Online lewat malam ini bahawa pihaknya terkilan dengan keputusan itu kerana pembatalan hanya dimaklumkan oleh pengurusan UIAM sekitar 9 malam tadi.
"Kami sudah menempah tempat persidangan hampir dua bulan lalu. Tetapi tinggal dua hari, baru malam ini, kami dimaklumkan.
"Jadi kami agak terkilan dengan keputusan... nampaknya kami perlu mencari tempat lain yang sesuai, untuk menampung 800 peserta," kata sumber itu lagi. [Berita Penuh]

 so ape yang nak dicakapkan lagi ? menghalalkan yang haram dan mengharamkan yang halal kan ? ape erti agama rasmi Malaysia adalah Islam ? sekarang dengar citer kat sini pulak [panas]

untuk pengetahuan semua , Malaysia tidak mengamalkan undang - undang Islam tetapi mengamalkan undang undang sekular . dan entry ini aku akan post dalam masa 2 hari lagi untuk menghurai kan ape yang berlaku sekarang di negara kita 
www.tips-fb.com

3 comments:

BeLLa said...

entahla pelik la mungkin pentadbiran da bertukar kot,,ntah sy pun x paham ahhah main agak je

nida husna said...

emmmm mlsia mmmg bukan mcm negara islam sejak dulu lagi.

HaiZuL RaDZi said...

minda semakin sesak dgn hal politik! baek dari kanan ,mahupun kiri. dunia semakin hari semakin sensitif bila bab-bab sebegini diutarakan. mengapa hal ini berlaku? dimanakah silapnya?

p/s: AKU BICARA TANPA ISI..