yang lepas jangan dilepaskan

Friday, July 22, 2011

Bercakap dengan Bulan


tengah duduk layan lagu bruno nih .. aku teringat . kelas tusyen aku pade khamis malam lepas . 

hurrmmm ,, yeah , no one have complete life , begitu jugak aku , sentiase buat masalah .. tapi tu bukan alasan aku untuk terus cetus masalah 

kalau dengan kawan kawan mybe aku tak DOWN macam gini .. ni sebab cikgu aku sendir yang ajar aku adddmath .. addddmath tu , bukan subjek yang senang nak capai cemerlang ..

tapi itu lah nak cakap takdir pon aku tak boleh nak salah kan takdir 400% ..semua yang terjadi bukan atas niat aku . aku memang buat perkara tak fikir double or triple . im so sorry teacher . langsung tak ada niat . 

next week lagi kelas beliau .. aku harap cikgu maaf kan aku dan aku dah pon meminta maaf ..

tanpa cikgu dekat dunia nih . aku tak tahu apa akan jadi dengan sekolah . takkan nak menjadi pejabat kerani ..

im really sorry 


www.tips-fb.com

7 comments:

Unknown said...

bercakap ngan bulan?

rayne rawt rawt said...

-.-' bace habis tak ? tajuk saje je tuhh .

RHI said...

kalau buat salah, memang kenaminta maafkan, terutama cikgu, dia dah berusaha mendidik kita supaya menjadi insan yg berjaya

Anonymous said...

cg mesti maafkn nye,bse la bdak2 mmg emosi xstabilkn,so chill:)
jgn ulang lagi suda,kecian cg.:D

kotak bulat said...

kena cepat mintak maaf..tjut nanti ilmu yang diberi tak berkat.. :)

Anonymous said...

study smart ;D

petua kuruskan badan??

rayne rawt rawt said...

thanks yang bagi semangat dan nasihat tuu .. okai :D