yang lepas jangan dilepaskan

Monday, April 4, 2011

Blog blog yang rawt rawt suke merayap

wuhuuu.. semenjak tukar background+header+template baru nehh.. rawt rawt dah makin 'gong' kan ? wuu :'( 
dah tanak update dah sekarang..update pon jarang2.. ye la. mentang2 la header lawa (perasan) terus confident .. bw pon dah malas kann.. 

tapi walau malas camne skali pon.. rawt rawt tetap akan buke blog blog yang rawt rawt akan bagitau nanti.. antara blog terhebat bagi rawt rawt laa.. inspirasi rawt rawt.. hehehe...

okeh okehh.. rawt rawt nak list kan top blogs BAGI rawt rawt yeahh 


always top la..otai kann.. hahaha.. tiap2 hari wajib bukak belog beliauu..entry die semua laku.. woot woot banyak bagi tunjuk ajar dekat aku.. aku pergi blog die pon banyak tips aku dapat.. banyak entry agama aku dapat.. memang best la blog beliauu.. hehe.. satu lagii.. pakar menggubah header 

korang pergi la kalau tak caye : woot woot !



second.. walaupon tuan punye blog ni langsung tak kenal aku.. tapi memang aku suke gile barbie blog diee.. macam2 gambar lawak die upload.. isu2 semasa.. gambar2 yang luar biasa.. memang AMAZING GILA ! 



TOK ESAH.. satu lagi blog rawt rawt suke.. banyak persamaan die dengan rawt rawt.. contoh nye hensem,macho,otai, eh eh bukann.. hehehe.. first die orang terengganu . ganung kitew ! second die suke manchester united.. haha.. third die tak kedekut ilmu.. tengok tagline la.. ilmu tak mengenal usia.. makne nye semua ilmu pasal blog die kongsi kat readers die.. hehe.. 

url : tok esah





cik meaw .. haha.. sebab ape aku suke belog ni n sebab ape aku selalu jenguk kat belog ni ? sebab die selalu jugak jenguk blog rawt rawt (rase rase la ) hehe.. die rajin .. rajin bw rajin update blog.. tak macam rawt rawt.. hamprakk.. entry2 die sempooiii jer. ngeh3.. satu lagi sebab ni satu2 nye blogger utara yang baik dengan rawt rawt.. hehe.. die buleh ajaq rawt rawt cakap utaraq ,, camtu ea ? 





and lastly belog cik scc.. dulu name die blog si comot comel.. walaupon comot tapi tetap comel.. hahaha.. pantun 2 kerat spontan.. wakaka.. sebab ape rawt rawt suke pegi kat belog die ? sebab entry die perrgghhh...penggunaan ayat yang best.. banyak idea..  cik scc bijak edit blog die.. i likkeeee!! 


p/s : sebenar nye rawt rawt start menaip entry ni pukul 5 petang tadi dahh,.. pukul 9 baru siapp.. wakaka.. bz punye pasai . thenn.. blog2 ni rawt rawt akan list kat blog rawt rawt kat tepi tuu.. hehe.. beruntung lah korang ! 



www.tips-fb.com

10 comments:

Tok Esah said...

hahaks!!! org pertama guna header baru tuu!!! hahaks

Cik SCC said...

errr...
bijan tu ape??

hahaha..
mekaseh la sgt2 ye ijang ^^

u're such a good boy ! hehehe
jrang update takpe,asalkan tinggalkan buah tgn yg mantOp kat kitorang ^^

rayne rawt rawt said...

tok esah : mase nak wat entry ni baru perasan tukar header ..haha

rayne rawt rawt said...

scc : bijak* salah taip laa.. ngehehe.. ye laa.. buah tangan mesti mantopp

woot woot said...

hahhahahha ...aku bukan top pon..zzzzzzzzzzzzzzzzzz

rayne rawt rawt said...

woot woot : rendah diri ..ahahha

gila said...

ooiittsss rawt rawt...hhehe..aku pon pkai header baru gak...hehehhehe tq tauuu....

rayne rawt rawt said...

amazing gila : hehe.. same same..salam perkenalan

Asfan Ash said...

hahahah ini blog yang kate aku sibai?
Islam la tu panggil aku sibai ...Islam sangat
duk ganu ye bang so iman kuat le panggil aku sibai?

Fariehan Ibrahim said...

pergh! blogger2 hebad sume niee.. ^_^