yang lepas jangan dilepaskan

Friday, April 8, 2011

orang berdakwah kau cakap bodoh..then pandai pulak cakap pasal islam ?

    waaahh.. panas panas.. pisang goreng panas.. heyy.. ni bukan pisang goreng laa.. ni pasal entry aku kali ni.. tak tahu la korang tak rase panas.. tapi aku rase ia panas? sebab ape ? sebab ni blog aku.. suke hati laa..demmm !

   korang nak tahu cerita ? begini citer nye.. pade suatu harii.. burung2 pon berkicauan.. haha.. eh bukan laa.. ni pasal sorang mamat blogger yang terase diri nye femes (tibe2 rase nak muntah) haha !

  tu la susah time dah femes.. semua yang orang cakap mesti salah.. die sorang je betol.. sampai orang berdakwah pon die nak cakap bodoh.. betol la blogger yang berdakwah tu copy entry tuu.. tapi bukan nye tak link dari mane die dapat .. tak perlu kot cakap bodoh .. lagipon islam kan suruh kita berdakwah.. walaupon dengan satu ayat.. islam jugak menyuruh kita untuk memberi..

  then bila aku cakap kau jeles dekat mamat yang post entry dakwah tu.. bila aku cakap kau "sibai" ..pandai pulak ko kait kan islam ? begitu menarik permainan mu wahai makluk Allah ..

  dah la.. tak reti aku nak ulas panjang dekat kau.. kite semua tak perfect laa.. jadi tak perlu pon nak cakap orang tu bodoh bile copy entry orang lainn.. okei .. :)

korang nak tahu sape beliau ? haha.. tanak la bagitau.. pandai2 la korang korek2 dekat blog aku nee.. lagipon tak baik aku bukak aib orang. .. aku just nak sedarkan kau je.. walaupon aku tak sedar2.. haha joke ! lols www.tips-fb.com

2 comments:

Anonymous said...

Wahh.. Memang panas.. Aku sokong ko. Ape salahnye kalau nak sebarkan benda yang bermanfaat dan berilmu. Jangan kedekut ilmu dan kata ilmu tu hanya dia je yang tahu dan datang dari dia saja. Aku pelik perangai blogger cam yang ko cakap tu.

rayne rawt rawt said...

aku pon pelikk.. takpe laa.. biarkan die dengan gelagat die