yang lepas jangan dilepaskan

Monday, July 18, 2011

SAYA DAN KACA MATA

huk hak ! sempena befday aku nihh .. hari ini 18.07.2011 aku nak join satu contest yang dah lame aku nak join tp skrg baru dapat penuhi syarat2 yang die bagi . hahaha


oppps!! ini bukan gambar aku . ni hanya gambar owner contest tu ajer . keh4 . ni dier gambar aku

oh nana .. gambar ini masa dekat pantai dungun terengganu , lepak dengan kawan2 . tak silap aku ade buat entry pasal nih . spek jenama oakley yang berharga amat mahal tu pula dipakai oleh seorang yang amat hensem . ok stop merapu . keh3 .. pape pon spek yang berharga .

masa untuk mengetag orang . keh3 ..


dah siap ! 
www.tips-fb.com

4 comments:

Ummu Athirah said...

pantai gadong ek ??
hehe.. :)

nuyuEna said...

happy birthday!..birthday kite pun rini gak..:))

Memey Baharom said...

bro , gua xde cermin hitam bro . HAHAHA

amiraliyana said...

salam..masuk la GA ni:
http://wanmyzuracollections.blogspot.com/2011/03/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

byk hadiah utk di menangi..
nyatakan amiraliyana sbg referer ya..:)