yang lepas jangan dilepaskan

Friday, July 15, 2011

Cerita pengantin baru

soh sehh ! lame kot aku reka entry lawak lawak nih . malam ni baru dapat idea sendiri . bukan 100% ori lah . aku just teringat kisah pengantin baru nih dan aku try selit kan dengan cerita aku sendiri . hehehe . sudi yek membace !





najib dan rosmah ialah pasangan pengantin baru . pada hari persandingan nya ramai tetamu , rakan rakan , saudara mara yang datang untuk memeriah kan suasana majlis tersebut . Najib seorang yang susah untuk bersolat dan berkhawin dengan Rosmah dimana keluarga nya dikenali dengan keluarga yang alim warak . 

keluarga rosmah sering melakukan solat berjemaah di rumah nya sendiri bersama ibu dan adik beradik nya . pada subuh hari selepas hari persandingan , najib terlewat bangun untuk solat subuh berjemaah dengan keluarga baru nya . dan ayah mertua menyuruh najib solat sendirian . selepas najib solat . ayah mertua nya bertanya 

ayah mertua : ha najib , asal kamu solat subuh 3 rakaat ? 

najib : eh betol ke ? saya rasa dah cukup 4 rakaat 

ayah mertua : ha ?!!@#$%^&*

p/s : entry ini tak ada maksud untuk menyinggung perasaan sesiapa dan tidak bermaksud untuk permain kan agama . sekadar bersantai sahaja .. chill 
www.tips-fb.com

10 comments:

Robocop said...

cayalah! hehe good job.. well done.. haha

woot-woot said...

ngek = =

Iffah Afeefah said...

tapi kan dah penah bace hehe

Affan said...

lololllllll hahaha.
nama ada kaitan dengan hidup atau yang telah mati tak? ehhee

p/s: eh, kenal ka dgn woot2 atas ni? Die ni blogger popular tau haha

rayne rawt rawt said...

kah3 ..

zzzz .. asal tak kenal pulak . wootwoot tu sedare aku . = =

Fathiah Hamim said...

tetttt. :P

Khairil said...

hahaha....lawak juga le...

moshi_boo said...

haha boleh tahan..=p

kotak bulat said...

eheheh... nme tu mncurigakan.. :P

Anonymous said...

ok nopo