yang lepas jangan dilepaskan

Sunday, July 10, 2011

pabila kotak bulat menulis

asalamualaikum guys


huh hah heh ! achoommm.! resdung , penyakit yang aku tak suke sekali . zzz . sebab apa aku terkena resdung ?
sebab aku gatai pegi makan sotong semalam . dah tahu alergic makan seafood . ceiit . 


dah . mukadimah yang ringkas dan pendek sahaja , aku nak bercakap pasal blogger kotak bulat nih ..
tengok la traffic die . waa, hari hari naik jeh . sampai aku pom kene tempias naik , naik jeles dengan KB nehh . dikatekan baru 2 bulan blog tu di keluar kan secare rasmi . tapi korang banding kan blog aku dengan blog dia . jauh beza dari segi kualiti daripada kuantiti .. padahal blog aku lagi hensem *buweekk!!



tengok header dah tahu blogger ni seorang yang kreatif (tu pon kalau die yang buat header nih) ngeh3 . aku pon baru kenal die dan aku tak tahu sangat pasal latar belakang die . kalau nak tahu kenape blog die boleh naik sampai gitu. tanya lah dia sendiri tapi aku rase disebabkan die selalu promote blog orang kot . tak pon die suke bagi tips2 . hehe . nak naik buat la tips banyak2 . ngeh3 . 

kepada KB : blog kb memang besh ! 

www.tips-fb.com

7 comments:

Yanaa said...

btul2..blog KB padat dan mantap..bace blog dia x pernah ase bosan...=D

Firdaus Life said...

haha KB memang otai :D

kotak bulat said...

*pengsan... XD

mekasih.. terharu ni..
gne header lame kb ek.. heheee... :)

rayne rawt rawt said...

search google je . x tahu lop yang lama . haha

Siti Safiyyah said...

kotak bulat? bakal diterjah sebentar lagi. ngeh3. eh allergic sotong ek? macam ss, allergic ketam. sadis sungguh. T_T

NuSaNa NoSa 91 said...

keen pernah gi blog dia.. heee~ ^_^

rayne rawt rawt said...

ss : haha . cepat2 pegi jenguk.. ye ke ? same lah kite~