yang lepas jangan dilepaskan

Sunday, June 12, 2011

Rawt Rawt tu ape sebenar nya

peeps . <3


sambil sambil tengok bola terengganu lawan kelantan .. mule2 bosan . lepas kelantan buat gol satu aku terus rase takde mood . buke facebook . tulis status 2 saat sekali (ok aku masih waras) then boommm !! kelantan baut gol sendiri last minutes . haha . bising deh rumah aku menjerit . wuhuuuuuuuuuuuu . dah  takde mood nak tengok . buke new post . buat satu entry atas suruhan abang saudara yang hensem B-)





cantik kan

nak kenal si hensem itu ? name die Mohd Shahril .. seorang yang bercita cita ingin menjadi seorang tentera untuk bekap aku dimase akan datang .. belajar di UPNM . sape tak tahu angkat kening . universiti pertahanan blablabla. aku pon tak tahu . 
ni ha gambar abang shahril hensem kite - -'' 

back to the topic . kenape tuan blog ini pemes dengan name Rawt Rawt ? kenape tak rock rock ke rot rot ke . atau pon berot berorot . sebenarnye name sebenar tuan blog ni adelah Bruno Mars tetapi sebelum ini dirahsia kan sebab aku tanak pemes buat mase sekarang . - -'' stop joking . 

pade tarikh samting ari bulan samting due ribu samting . name rawt rawt dah di cipta kan oleh abang saudara aku sendiri di friendster nya . sesiape yang tahu frengster die akan tahu name ni . tetapi selepas aku curi name ni . sememang nye name rawt rawt ni masih baru . 

lepas je aku ambik tagline rawt rawt tu . aku terus kembang kan tagline tu contoh nya team futsal aku . RAWT RAWT FC  . 


sebenar nye ramai lagi dalam team ni . tapi 5 orang ni je tunjuk macho . muahaa . kiri sekali syamier . amaluddin . keeper arip . sebelah die ehem3 . dah kanan sekali matmin . takde die lemah team aku . haha . matmin pon ade blog . jom same2 sapot die keringusi

dan ternyate team kami bukan calang2 team . tak sia sia aku sebagai kapten ambik sorang2 yang berbakat . (kami bukan satu sekolah) . sebab kami dah join 2 tournament dan semua nya dapat tempat ke tiga . alhamdulillah . heheeeeeeee

salah satu kejayaan team kami 

hah . ape lagi aku mahu cerita pasal rawt rawt nih ? tak ada dah kot. kalau ade ape lagi nak tanye . tanye je laerrrr.. deh ?


www.tips-fb.com

3 comments:

NARDtheNERD said...

kalau u rawt rawt..
i hawt hawt,
ehehe.
:))

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

ejas lawan r skali..haha

rayne rawt rawt said...

bal : haha . ckup power ke team mu tu ? hehe