yang lepas jangan dilepaskan

Tuesday, May 3, 2011

Kuala Lumpur Day 2 (part 2)

3.15 p.m

sampai di mid valley dan terus ke surau dalam tuh untuk menunaikan kewajiban sebagai seorang muslim .. 
then pergi survey restoran mane yang kosong.. zzz.. hampehhh.. semue nye penuhh..pegi usha tempat dekat kfc . takde tempat kosong.. ade la couple ni kan.. meja panjang 6 kerusi.. boleh die duduk 2 orang je.. rase nak lempang je .. kalu nak dating pon.. cari la meja kecik.. 2 kerusi je.. kan dah membazir. kalau aku pegi duduk situ kan.. cakap aku tak hormat die lakk.. haisshh.. asal nye.. bukan tempat ko sorang. hahaha.. takpe2.. menunggu abang aku datang dari raub . baru abes kerja.. sabtu . separuh hari kann 

then dah jadi berlima. kami berbincang2 . last2 makan dekat luar jugak.. dekat2 dengan kajang.. dalam kereta tu punye la banyak tempat makan yang dorang sebut..aku ni mane la tahu kedai2 makan kat sini.. lau dungun expert la.. haha ! lulzz. .lastly ! aku dapat makan jugakk . dekat JM Bariani restoran ..yang kenal tu tahu la harga sepinggan nasi briani berape.. aku ambik sepinggan then air carrot susu .. hell yeahh .. pukul 5 baru buleh breakfast ! ape lagi. santap sampai kenyang . 


5.30 p.m 

okei dah kenyang.. kami 5 orang naik kereta pesona abang kuu .. hahaha.. ley jugak rehat dari pagi.. terus ke rumah then terus rehat2 kan diri.. rehat je lerrr.. dah letih.. baju pon dah musyuukkk .. hak2... 
online kejapp.. sembang dengan woot woot.. bla bla bla.. ingat nak tidoo.. tapi sebab banyak mende yang menarik aku nak buat. hahah.. 


8.00 p.m 

dah siap wangi2 lagi ! haha.. pagi petang siang malam .. keluar je.. kali di pusing2 putrajaya .. pergi dekat tasik die.. duduk situ kejapp.. then balikk.. sebab dah takleh tahan mate..mengantuk.. haha.. tak sempat balik umahh .. dalam kereta dah tidoo.. sampai je kat rumahh .. bukak pintu kerete.. naik tingkat 2 rumahh.. masuk bilikk.. dummm ! krohh kroohhh ,,tata 



p/s : nanti kan episod ke 3 ..  rawt rawt pening ? hampir muntah ? tertinggal barang kesayangan !! 
semmua nye gimmik !! nanti kan laaa~~




www.tips-fb.com

2 comments:

cikida said...

wahhh jalan sokmo..sonoknyee..=)

misz h0neyz said...

hYe!j0m j0in c0ntest http://miszh0neyz.blogspot.com/2011/05/c0ntest-3-in-1.html
;)