yang lepas jangan dilepaskan

Saturday, January 1, 2011

ramai sangat anak aku nii.. buang je lah..

     ade sape2 nak kat anak aku? bayi ni? tanak aku buang .. zzzzzzzzz.. mybe readers da meluat tengok berita gini.. haih.. bayi pertama 2011 yang di buang .. wakaka.. jom kita kira brape bayi yang dibuang dalam tahun ni saje.. hahaa.. hobi baru.. aku tak kutuk kat bayi tuh.. aku bagitau kat mak ayah dorang..dah la berzina satu dose besar.. membunuh pulak ! aik dosa lagi.. korang nak tebus balik dosa tu? bukan nye bertaubat.. tapi berzina lagi.. then jage anak tu elok2.. tu ke care kau tebus dosa.. abah kau ! . marah2

nak tengok gambar bayi tu?? tengok lah 







silaaaappppp ! bukan lahh .. aku gurau jee,, wakaka

KUALA LUMPUR - Lagi kes pembuangan bayi. Terbaru, satu mayat bayi lelaki ditemui dalam timbunan sampah-sarap di tempat pembuangan sampah di Sungai Choh, Rawang di sini semalam.

Mayat bayi yang dipercayai baru dilahirkan itu dijumpai pada pukul 8 pagi oleh seorang pekerja Majlis Daerah Hulu Selangor (MHDS) ketika dia menjalankan kerja-kerja pembersihan di kawasan tersebut.

kesian aku tengok bayi yang suci tu... </3
www.tips-fb.com

2 comments:

~aku boy~ said...

kan...
kesian sangat...
kalu dorg taknak...
bagi la kat sapa2 yg takda anak..
ni main buang jer...
tak pun bagi mak aku...
aku takda adik ni...hu3

pipoq said...

tu la bila dah hilang perikemanusiaan..

lebih teruk dari haiwan makhluk yang buang buang bayi ni..

tak layak sebenarnya nak menghuni alam..