yang lepas jangan dilepaskan

Monday, August 22, 2011

Review : Cik Teddy is around the corner !

asalamualaikumm .. cakkk !

http://cikteddycorner.blogspot.com/


yeah hari ni aku nak laksana kan janji aku yang ke dua untuk anda . yeah aku janji nak review kan blog blog ni semua .. demmm ! takes time nak review sebab pagi aku sekolah petang aku bermain bola then malam aku tidoo .. dah bile nye aku nak menulis blog ? zzz ,, pandai2 lah aku selit sikit.. padahal banyak je masa aku nak blogging . keh3 .. wauw intro aku panjang gile .. ok lets go


name blog ni . this is my room . tapi url die cik teddy .. senang citer aku panggil cik teddy je lahh . haha .. kalau korang pergi blog dea .. korang kena klik dulu sekali baru lah die kuar main page .. hehe ..

ni ha contoh dea ..

kalau nak kira template blog ni sangat simple tapi tambah dengan background kaler hijau belakang tuu .. suke je .. makne nye takde lah gadget yang tak perlu letak dalam blog dea .semua nya penting . sebab semua nya aku pernak klik .. haha

yang best sangat sangat dekat blog ni .. ada cerpen tau .. cerpen yang sangat menarikk . aku sempat bace part 4 je .. tajuk cerpen die Kerana Seorang Lelaki ... best sangat .. hahaha . walaupon aku seorang yang sangat anti bile membaca .. krohh krohh ..

part 4

aku tak leh nak review orang die sebab tak berapa nak kenall .. heheee ..aku yakin berat blog ni kurang dari 100kb .. kalau tak caye jom kite timbang .. tempang betul ..

see.. kurang dari 100kb kan ? hahah . blog simple tapi cantikk . tak macam blog aku .. lasum tak menarikk . tade orang pom nak datang jengukk .. sob sobsss www.tips-fb.com

2 comments:

BM said...

nti review la blog aku pulak..

CikTeddyCorner said...

Ya Allah baru perasan awk penah review blog sy..bkn maen lame..baru prasan..trime kaseh ye :)
blog skrg pon dh brubah..huhu