yang lepas jangan dilepaskan

Wednesday, August 24, 2011

Review : Badak Sumbu Punye Blogger !

asalamualaikum salam satu malaysia ..

http://peachippo.blogspot.com

okay ready for blog yang sedang naik pemes .. boleh kate blogger pemes pon rajin singgah hari2 dekat blog die nihh .. orang pggil die cik non . lagi lagi cik hippo .. nak senang pggil je mak bedah . huarrghh . *mengamuk nanti . haha

kalau ikut dari segi templates dekat blog hippo nih sangat kemas dan simple .. jauh beza dari inibelogterabor ..  (- -) kann . aku yakin ramai je kenal blog nih . sebab hari hari die pergi membodek dekat blog orang . hehe . rajin beliauu .. 

tengok2 . blog aku tuhh . special gituu 

seorang blogger yang sukakan makan sama dengan cikepal .. hahahaha..suke kan mende mende yang weird .. erkk (weird ?) .. menggunakan background kaler purple iaitu warna kesukaan die sendiri .. suke sangat kaler ungu . hairann . muahaha ..

takde banyak sangat yang nak cakap dengan blog nihh .. yang aku tahu jumlah komen dekat setiap entry die post tuu .. jauh lebih banyak dari aku . semesti nya aku jeles . zzz ...

opoccooot! 

hah tengok blog die . walaupon template cantik tapi kenapa blog hippo ni terlalu berat atas pandangan aku .. kerana blog ni terlalu banyak letak mende2 yang tak berguna .. betul gadget tu cantik .. tapi kalau kita nak buka blog hippo ni kesian lah . kena tunggu loading lama sikit . haihh . aku cadang hippo kecikan sikit ruangan entry tu then buang ape yang tak patut ok ..


www.tips-fb.com

1 comment: