yang lepas jangan dilepaskan

Saturday, August 13, 2011

Pesakit jantung

asalamualaikum


dah 13 hari kan berpuasa  .. blub blab blub blab sekejap je masa berlalu .. ok tanak cerita panjang aku just nak kongsi cerita lawak pasal pesakit jantung ni .. layan je ler ..


di suatu hari yang menentukan masa depan seorang gadis cantik yang akan melakukan pembedahan jantung..

gadis : abang , adakah abang akan sentiasa bersama saya walaupun proses pembedahan ini tidak sempurna ?

suami : ya , abang akan terima kamu seadanya .. sudah sekian lama kita berkhawin abang tidak sanggup untuk meniggal kan kamu .. abang janji

doktor : hokei hokei , dah dah berdrama .. saya nak bedah pesakit pulak ni , kamu duduk diluar dengan bapak pesakit ni ..

sesudah pembedahan..si gadis hanya melihat ayah nya sahaja di tepi nya..


******************************************

ayah isteri : syukur lah kamu selamat nak ..

isteri : mana suami saya ayah ? 

ayah isteri : kamu tahu tak siapa yang derma kan jantung kamu ? ayah sangat terhutang nyawa dengan dia

isteri : ayaaaaaaaaahhhh !! (menangis teresak esak) T_T

ayah isteri : takde lah , ayah melawak je .. dia ke tandas sekejap ..
www.tips-fb.com

8 comments:

meaw said...

kemana suaminya?

meaw said...

adeeeeeeeeehh! baca tak abih,tak perasan rea more tu,huhuhu... romantik lah dah ayah dia,hehe

mEteoRa girL said...

ahahahahha....gilerrr XD

Roti Telur said...

ahaha buat cuak jaa ayah dia tu.. kihkih..

rayne rawt rawt said...

meaw : hahaha .. bawah sgt kn button readmore . heeee

Aidatherockstar ! said...

Hahaha

Bob Merley said...

selamba badak je bapak dia

kotak bulat said...

hahahha..bengong punya ayah..klaka... :)