yang lepas jangan dilepaskan

Thursday, July 21, 2011

Fantasy Primier League season 2011/2012

asalamualaikumm


siape pernah main FPL nih ? fantasy nye epl  , pernah main tak ? weyh best tau mainan ni . tak perlu nak susah2 lenguh macam pes ke ape . haha . aku tak reti nak bagi pengerangan macam mana , try lah buat satu team baru best . ! 


kepada siapa yang dah main and berminat nak join .. aku dah create satu liga .. Rawt Rawt League . jadi jom lah join . mari tengok team siape lagi kuat ,

tapi best jugak kalu buat contest nihh .. haha ! siape juare league aku tuh aku akan kasi hadiah , dalam perancangan lagi , kalau ramai join leh la aku kasi , kalau aku sorang tak best lah pulak kan .. 

ni ha password kalau nak join league aku 

49676-19707
dah besar punye aku bagi password ?

aku akan update sekali lagi untuk lebih terang . hehe.  ni just nak bagitau baruu www.tips-fb.com

1 comment:

Hiddy Asri said...

Malaysia vs Chelsea, klik http://hiddyasri.blogspot.com/2011/07/malaysia-vs-chelsea-intro.html