yang lepas jangan dilepaskan

Tuesday, May 17, 2011

kata dah menyesal . dah tanak kene tipu . tapi masih bercouple .

asalamualaikum .

anda semua apa kabar ? waa.. pagi tadi ade bagi tazkirah sebelum pergi berlawan futsal.. orang kate entry rawt rawt pagi tadi meletup . haha .. bace sini .. best bro [link] .. nak bagitau  .. rawt rawt dapat number 3  woo ! number 3 tuu.. ahaha.. baik dari tak dapat nombor kan ? kaki kiri kanan jem .. hadoii .. tapi takpe. semangat punye pasal ..

cukup pendahuluan.. stret tu de puin . aku nak mention dekat kaum lelaki dan perempuan yang normal la kat sini.. kepade sesiape kaum lain dari lelaki dan perempuan atau tak normal .. aku tak galakkan korang terase.. haha.. satu lagi .. yang tak suke entry ni .. buleh tekan bukan x merah kat bucu kanan tuu .

okei .. nak dijadikan satu cerita reka2.. anda mesti ade kawan2 yang bercouple kan ? ok . yang dah beribu kali tukar2 pasangan pon ade kan . pernah tak korang dengar dari mulut mereka cakap ..

"aaahhh , ni la manusia . dulu janji setia . tapi sekarang curang .. fu*k la ko "

 mesti mencarut lah .. tapi 2 3 bulan pastu .. mereka berkata lagi

 " waa.. i happy with u now.. i hope we'll tugeder eber after lah ." 

kan ? biase tak dengan manusia gini ?

ok . point rawt rawt yang sebenar . 

korang nak tahu tak kenape mereka tak serik2 bercouple ? 

(pandangan peribadi) 

biase nye . bile awal bulan bercouple . mesti mesej manje2 lah kan . then pastu mule lah cakap nak try la , contoh.. 

si pakwe berkata  " kalau u betol2 cintakan i . u mesti puaskan hati i "

 maka bermula lah nafsu syaitan 
pasangan tuu .. pastu bile dah clash ..

 si awek pulak " asal aku bodoh sangat percaye kan si malaun tu . aku dah tanak pecaye kat laki mane pon ! " 

tapi bulan depan si awek ni couple lain pulak . sebab awek ni pon nakkan maksiat . hanye menunggu pelawaan si lelaki je . pastu tak suci dah .. abes cerita . kan ? betol ? then clash balik .. 2 bulan depan tengok mamat hensem sikit . pastu mule lah letak muke ayu dekat facebook . muke dah lah fake ! muahaha .. 

aku ambik isu terlalu berat ? 

kalau ade orang cakap macam tu . ok aku ambik contoh ringan2 je . dorang ni hanye nakkan maksiat . contoh . date ! ok konon bawak la adik yang kecik tak tahu ape2 wat teman . kalau orang cakap bukan2 . die boleh cakap .

 "hey . kami bertiga .bukan berdue . " 

tapi mase date tu pegang2 tangan . kepit sane sini . si adik tu tengok je laa.

 " haa adik . ni abang baru adik tau . panggil die abang ok ? " 

si adik "otey otey "masih pelat . 

maksiat kan tu ? berzina kan tu ? 


p/s : ok sejujur nye aku tak pandai menulis bab ni . kalau tak paham buat2 je paham .. kepade yang dah pro bab2 ni .. kalau aku ade tulis yang salah . tolong perbetulkan . ini cume pandangan peribadi aku . selamat membace ! 
www.tips-fb.com

4 comments:

Jenny Pa-un said...

nice entry heheh.. yeap pandangan awak ngan saye hampir sama saya sokong pe yg awak cube nak sampai kan

rayne rawt rawt said...

alyajane : thanks :)

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

nice one!..

memang kena dengan realiti sebenar..pokok pangkal tanya hati kita =)

rayne rawt rawt said...

betul tu . bila hati dah kotor . pemikiran pon kotor lah