yang lepas jangan dilepaskan

Friday, January 28, 2011

lelaki VS perempuan ...

hah tu dia ! kali ni rawt rawt buat entry yang pelik, tak logik.. tapi kenyataan mengikut auta rawt rawt sendiri.. wakaka..

tanak panjang2.. huh.. kite tengok perbandingan meja pejabat lelaki VS meja pejabat perempuan.. korang rase yang mane lebih bagus ?


PEREMPUAN :))



memang dah agak kan.. perempuan punye tempat memang sentiase kemas.. tak penah terabor macam belog terabor.. wakaka.. okei jum tengok yang lelaki lakk..


LELAKI :((


GAMBAR IKLAS DARI UNCLE GOOGLE.. 

memang tak dinafikan .. lelaki memang tak suke bab kemas mengemas ni.. 


MESTI ADE YANG TAK PAHAM.. KENAPE MEJA PEREMPUAN SENTIASE KEMAS.. MEH AKU BAGI JAWAPAN..

= kerana perempuan hanye reti mengemas.. waakaka.. cube korang banding kan yang mane lebih banyak buat kerja.. hak3.. ni dah menunjukkan lelaki lebih rajen dan perempuan tuutttt... okei cukup aku merepek.
www.tips-fb.com

7 comments:

Hannh said...

aku punye meja study bersepah! kategori apakah aku? XD

FAIZURA ZULKIFLI said...

hanan ; kau khunsa la XD

FariehanIbrahim [LBC] said...

bese lar, kalau org laki sepahkn, org pmpuan tlg kemaskn, hehe
tp xbest lar keje semak2, ngn kepala otak semak satgi! xD

rayne rawt rawt said...

haha.. kesian pompuan.. tapi kerja lelaki lagi bagus kan .. wakaka

sicomot-comel said...

patutla otak dan fikiran laki selalu serabut..
wat keje pown serabut..
haha

EidaAz said...

hoho...
dah nama nya perempuan...
xkemas, kena kutuk dik oi :)

sarah mohamad said...

ada jugak lelaki yg pengemas , tapi MEMANG jarang lah . hihi :)