yang lepas jangan dilepaskan

Friday, January 14, 2011

dunia dah maju kan.. tapi..

      haha.. tajuk aku tu tak tau ade kene mengena tak dengan ape aku nak cakap ni... ye laa.. tajuk kan penting.. kene gempak gitu.. lau tak gempak.. readers bace tajuk dulu baru bace isi dalam kan? dah kalau tajuk tak sedap .. isi sape lah nak bace.. nuffnang pon tanak bace..hahaha..

    okay okay..kite pergi ke isu TANDAS....hehehe.. ntah ape la auta aku hari ni... adekah aku seorang pereka tandas? adekah itu cite cite aku? eh bukan.. tak de makne nye,..hahaha...

    sekarang di mane2 je ade tandas.. mall , umah , tepi2 jalan pon ade tahu.. yang free ke berbayar ke.. siap ade  
bilik mandi lagi..30 sen untuk buang air..80 sen untuk mandi.. 2 ringgit untuk sesiape yang mengalami cirit birit.. eh ade ke?  hahaha..

    semua bende kene bayar kan.. humm.. tapi semua bende kene berjimat lah.. TANDAS JIMAT?
errkk.. pernah tengok tandas yang berjimat cermat? aahh.. tak reti aku mengolah banyak2.. hehe.. tengok je
















jimat kan tandas ni.. takde dinding dah..hahaha.. kemudahan bercakap dan bertanding bahan kumbahan sape yang lagi besaw.hahahahah

sumber gambar dari : sembang kosong
www.tips-fb.com

2 comments:

RuSh D said...

hampeh tol...open jer..hahah

sicomot-comel said...

mak aih...
bukan setakat jimat..
nak skodeng pown senang beb!
tgk apekah jenis2 'hasil' masing2..hahaha