yang lepas jangan dilepaskan

Thursday, December 16, 2010

saya nak menda tu ley?? alaa boley la boley laa...

        asalamualaikum...jawab yer..dosa besaw tak jawab salam...hehe...entry gua gedik kan?? auw auw gitu...
ade yang menyampah?? tak suka? ok, kat bucu tu ade butang pangkah kaler merah...boley la tekan dengan sesuka hati...ikut aku la nak gedik ke nak mencarut kat korang ke..tak de laa..aku baik je..baik yang teramat..
mari la berkawan dengan saya...wakakaka...

       dah tengok gambar  kasut tuh? cantik kann...heee... tak cantik? ikut suke aku lah nak ckp cantik ke tak...mate aku,,ngeh4..ni la yang aku mintak..wow..aku tengok kat kuantan baru ni kan..RM99.90..then aku bukak la wallet aku..aku terbalik kan..aku ingat kuat la seratus sekeping..last kuar pasir je sekilo..patut la wallet aku berat sangat selame nih...wakaka..sape2 yang ade jual kasut ni, offer la kat aku...tak kesah la kaler ape2 pom...sob3..onitsuka tiger..wooowww...(mate terbeliak.) 



             
                ngeee....satu lagi sweater yang diberi name sweater domo-kun! ...patung die gua dah ade..sekarang gua nak kumpul sweater die lak..gua tengok dan gua kenan...jangan nak komplean2..hehe...lau ade yang lagi cantik kasitau gua dehh...oh domo...wakaka..(gua bukan jiwa pompuan) - -''


          korang tengok la nanti lepas gua dah dengar result gua..insyaallah gempak punye..amin (redha je) 
pastu gua nak claim semua..hehehe...tapi pade sape2 yang dah ade barang2 tu semua...jangan la segan2 tunjuk kat aku...nak tengok jugak..wuuu..kedekot !...weekkk...eh silap lagi..tak baik wekk kat orang tau..tuhan marah..wakakaka... satu lagi yang gua mintak kat mak ayah gua.. 
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
(tak de pape pon...tak mintak pape lagi..nanti lepas gua mintak..gua kasitau kat korang semua...ade ke yang nak tahu??) - -''
www.tips-fb.com

No comments: