yang lepas jangan dilepaskan

Thursday, July 14, 2011

Piala FA yang dijulang Terengganu terjatuh semasa perarakan

asalamualaikum



waaah ! tengok tajuk tu , bukan main panjang.. erkk . tapi betul ke jatuh ? mana ada , skuad bola dan sukma terengganu dah mulakan road tour keliling seluruh terengganu bermula kelmarin dan hari ini mereka singgah dekat kampung halaman ku . Dungun , aku ape lagi tak lepas peluang lah nk serbu pergi tengok piala FA tuh . pape pon jom tengok betape semangat nye aku pergi berarak . hoyeh !

credit to : joe labi





tengok betapa semangat nyah ! ini lah geng kami ! muehehehe





besar kan piala tuh ? beruntung boleh tengok depan depan . ngeh3 ..

candid !! 


sekejap je pon then masuk kelas agama balik . ustazah ku berkata :

"cube awak bayang piala tu bertukar menjadi pahala . subhanAllah.. mulia nya kita disisi Allah" 
ok . aku dah paham maksud nya www.tips-fb.com

7 comments:

kotak bulat said...

hehehe..semangat tol ni.. :)

Memey Baharom ♥ said...

wahhhh , it's really great ! hehe . bggenyeee boleh pgang tadi!!!

kisah gadis stay up late said...

amboi. kt dataran shahbandar KT pun sy dapat tengok jugak.

semua penuh semangat untuk meraikannya.hehhe ;)

Najlaa 'Aqilah said...

jatuh ke tak jatuh nii T_T kena tipu huhu

sukahatiakulah said...

best wokk tgk dpn2 :))

fyna said...

erk..
kira piala tue tak jatuh la e?
;)

rayne rawt rawt said...

fyna : tak pon .:D