yang lepas jangan dilepaskan

Monday, April 18, 2011

Free Download Filem Karak (laluan Puaka)

huhuuiitt.. korang dah tengok filem korok eh karak ni ? seram kan ? maju la KRU sekarang.. isshh.. dah la syahir
AF tu ade.. mule2 penyanyi sekarang pelakon filemm.. gitu la artis mesiaa..hehehe..

 jap jap .. nak tanyee.. filem ni bile ek kuar kat pawagam ? hhuhuu.. saje je pomote filemm.. bak kate johan yang tiru gaye datuk yusof haslam .. FLEMM !  kikiki .. bace dulu serba sedikit pasal filem KARAK ni ..

p/s : jage2 bile korang lalu dekat jalan karak niii ..waakakaka !!




Filem Karak arahan Yusry Abd Halim (Yusry KRU) menghimpunkan kisah seram dan hantu ‘urban legend’ menarik pada era 80-an, 90-an dan tahun 2000 yang menjadi buah mulut orang ketika itu.

Filem Karak juga berdasarkan kisah benar yang dialami oleh abang Yusry iaitu Norman yang hampir-hampir kemalangan kerana ternampak hantu

Barisan pelakon yang membintangi filem seram ini ialah Shahir AF8, Sheera Aiyob, Along Eyzendy, Kilafairy dan Sidek Hussin.

Sinopsis Filem Karak - Laluan Puaka

Empat pelajar kolej sedang menuju kembali ke Kuantan selepas bermalam di KL dan mereka terperangkap dalam kesesakan lalulintas yang teruk sepanjang Karak Highway.

Oleh kerana mereka mempunyai kelas pada keesokan awal paginya, mereka membuat keputusan untuk keluar dari lebuhraya dan meneruskan perjalanan mereka menggunakan jalan lama. Mereka tidak mengetahui bahawa keputusan ini akan mengubah hidup mereka selamanya.

trailer filem KARAK 


www.tips-fb.com

7 comments:

S..U..D..@..I..S said...

uittt hantu lagi ka.....

Syuxer said...

dah kuar kat panggung,info dalam blog kita ok..:)

rayne rawt rawt said...

okei oke !

hudakilljoy263 said...

shahir skunk ni dh jd cekgu kat smktiz ,,

decrewz said...

Mana link download bro?

rayne rawt rawt said...

decrewz : sebenarnye aku sekarang pon tengah cari link die

saiazuan said...

mengecewakan la crita ni..