yang lepas jangan dilepaskan

Saturday, January 15, 2011

Kaki ku dipotong.. kudung

  sedih nye .. korang doa kan aku pulis secepat mungkin ye? nak tengok kaki aku buat kali terakhir? 








































 eh nape kuar gambar ni pulak?ahahaha.. tak ade makne nye kaki aku nak kene potong.. tapi kalau kuasa Allah aku tak dapat nak halang.. hehe.. okay2.. aku just nak melawak .. bukan mengutuk sesape pon kan kan kan.. ehhee.. tak ade laa.. sebenar nye kaki aku ni injured lagi.. sebab latihan merentas desa yang terlalu memenat kan.. huuhh.. petang ni ade lagi.. bile nak habes ni !

doa kan rawt rawt sihat sokmo sokmo yeahh.. hehe.. love my readers ..jangan marah2.. rezeki kurang nanti.ehe www.tips-fb.com

2 comments:

sicomot-comel said...

alahai...ciannye ijang!huhuhu

rindu plak nk merentas desa..hoho

Nurul Nazifa Azmi said...

cantik..entry ni memang tak bley blah..ada bakat nak buat orang saspen..hehe...

:D