yang lepas jangan dilepaskan

Thursday, January 27, 2011

dah makin ramai !

    waaaahhh.. seminjak dueminja tigeminjak ni.. geng2 skola aku dah makin ramai buat blog.. yang buat blog memang dah ramai.. tapi yang aktif kan balik pon ade.. huhu.. mybe die nak lawan belog rawt rawt yang hudus sempang ko'ong ni (bahasa terengganu).. kann koran..ee korang tak leh tengok aku senang langsung.. wakaka..
tapi aku sentiase support mereka.. cewaahh..

   tapi disebab kan dorang tanak lagi mempromote blog dorang.. aku just dapat 3 blog saje nak bagi korang tengok2.. canteeekkk... tak caye try buke.. nahh link die.. hanan  dan raihana   dan faizura.. hehe.. cantek kan ..

   tapi aku masih lagi mencari geng2 lelaki.. kat skola aku laki semua macho2.. tu sebab dorang tak suke blog2 nih.. die cakap blog tempat luah perasaan.. watehelll... haha.. tapi ade lah sorang due tuu.. aku masih menjejaki beliau semua.. nanti aku bagi link balik otei ! thats all .. www.tips-fb.com

No comments: