yang lepas jangan dilepaskan

Friday, January 21, 2011

Alhamdulillah .. :)

     huhuuu.. sorry lambat update pasal merentas desa.. mesti ade readers2  rawt rawt yang tertunggu kan nombor berape rawt rawt dapat.. haha.. takde? takpe lah.. nak bagitau jugak.. yipeee !

hehee.. firstly.. aku nak korang teka laahh ! nombor berape kah yang rawt rawt dapat pada hari merentas desa khamis lalu? hehehe.. dapat medal ! piwwwiiitt.. rawt rawt sempat wat gaye tabik kat atas ni.. tapi tak de gambar nak tunjuk.. tak tipu la ! hehe


haaaa.. nah kau bile rawt rawt posing. wakaka.. teka laaahhh... cepat2.. sape betol akan dapat award dari rawt rawt.. hehehe... yang lagi bangge nye.. bile rumah sukan rawt rawt dinobatkan sebagai johan rumah sukah... ungku omaar ! (biru)

kelik kalau nak tengok piala rawt rawt :)

okei tipu.. bukan untuk rawt rawt pon piala tuu.. untuk rumah sukan rawt rawt lah... hehehe... cepat teka laaahhhh.. tanak bagitau lagi neehhh... hehehe.. limit sampai 20.. kalau ade yang jawab dengan betol.. rawt rawt akan bagitau nanti.. hak3.. okai thats all
www.tips-fb.com

5 comments:

mEteoRa girL said...

no 12 ?
kn kn ??

sicomot-comel said...

doblas...
kan?

princess laila said...

ermm..t0p 10 mungkin..? hoho~

rayne rawt rawt said...

asal meteora dengan comot tu same.. ish2.. betol lah tuu.. hak3..

@princess laila : susah lah nak dapat top 10 :D

princess laila said...

lah..ta pasan pulak kt ats tuh same. nih mest kes da tau dulu..huhu~ lbey kurang lah kita gituh. tp dulu la...tyme2 skul :) pape p0n,congrates yah!