yang lepas jangan dilepaskan

Monday, June 6, 2011

lelaki malang

   suatu masa dulu di texas, hidup seorang mamat yang bername joni yang keghairahannye memakan kacang dalam tin.tetapi problemnye, joni selalu menghadapi masalah yang memalukan selepas memakan kacang dalam tin.perut memulas,sendawa adalah antara sintom yang selalu dialaminya selepas memakan makanan ini. suatu hari joni telah bertemu perempuan idaman kalbunya lili dan merancang untuk berkahwin.tapi di dalam hatinya telah berfikir bahawa dia harus berhenti daripada memakan makanan kegemarannya untuk mengelakkan keaiban diri. jadi nekadlah joni untuk berhenti daripada memakan kacang dalam tin. 


  selang berape hari tibalah besdey joni.lili mahu membuat parti supris untuk joni lalu menghantarnye ke pekan untuk membeli susu lembu.semasa dalam perjalanan pulang, kereta joni telah rosak dan dia pun menelepon lili untuk memberitahu tentang keadaannya. wah apa lagi suka le lili pasal ade banyak masa untuk prepare parti supris tu.


     so, berjalan lah joni sejauh 11 batu untuk balik ke rumahnye...tibe2 setelah setengah jalan joni terbau aroma kacang dalam tin datang daripada sebuah kafe di bahu jalan. ape lagi berfikirlah joni bahawa apa salah nye berenti sekejap untuk makan semangkuk due lagi pun masih jauh lagi nak menapak. masuk la joni dalam kafe dan tanpa berlengah telah mengoder 3 mangkuk kacang. puasla hatinye maka menapak la lagi joni selepas membedal 3 mangkuk kacang dan setelah sekian masa sampaila joni di rumah. 


lili telah pun menunggu joni di pintu untuk menyambutnya dengan suka ati sekali.lalu menyuruh joni menutup mata dengan secebis kain kerana adea supris untknya. dibawanya joni ke dapur ..tiba-tiba telepon di ruang tamu telah berdering dan lalu lili meninggalkan joni sendirian dan sempat memesan joni agar tidak membuka pembalut mata sebelum dia kembali.


maka ikut la joni dengan kata-kata lili. tiba-tiba perutnya memulas dan terasa hendak kentut.lalu tanpa berlengah-lengah joni pun melepaskan kentut yang amat busuk sambil mengangkat sebelah kakinya. tak cukup dengan itu datang pula kentut no.2 dengan bau seperti bangkai lembu. lalu joni tanpa lengah-lengah mencabut bajunya dan mengibas-ngibas kan bajunya untuk mengudarakan oksigen dalam dapur itu.tak lama selepas itu kembalilah lili dari ruang tamu dan membuka pembalut mata joni..sambil berkata suprise!!!!dan itu di depan joni terduduk 12 orang tetamu sambil menutup hidung! alahai kesian joni. www.tips-fb.com

6 comments:

cik kacak said...

alahai , kesian Joni - confom malu giler dye ;)

teha said...

haha ! cian joni :)

RedVixen said...

hahaha... aku kalau jadi tetamu tu aku balik jee...

..miss hana.. said...

hahahaha..kalau miss hana ada kat situ memang akan berlawan kentut la ngan joni...nak tgk kentut sape lagi busuk...kehkehkeh =P

Fathiah Hamim said...

adoiyaiii. ilang seleraa nak eat.

Metz bUjang said...

:))